Головна > Проекти > Urban Buro > Зупинка громадського транспорту

Обладнання зупинки громадського транспорту

Illustration

Наша пропозиція з реалізації зупинки на вул. Новосельського, 108. Ми розробили 3 варіанти зупинки, але пропонуємо тільки один, чому? - Читайте далі.

Варіант 1. Організація кишені

Проект зупинки громадського транспорту

Переваги

- посадкова платформа висотою 25 см
- не переривається потік решти транспорту

Недоліки

- можлива необхідність перенесення контактної мережі тролейбуса для заїзду в кишеню;
- за невеликих порушень паркування ОТ до або після зупинки не може під'їхати впритул до бордюру, особливо з урахуванням того, що в обмежених умовах в'їзд 20 м не вийде, тільки 10, необхідність маневрів для виїзду від зупинки;
- депріоретизація ОТ, оскільки при потоці машин транспорту складніше буде виїхати, а якщо кілька стануть на світлофорі, він не зможе покинути кишеню, через що він зіб'ється з розкладу, їде повільніше і менш передбачувано;
- доведеться видалити щонайменше 3 клумби з деревами та чагарниками;

Варіант 2. Організація зупинки на смузі.

Цей варіант ми передали на розгляд до міської ради.

Проект зупинки громадського транспорту на смузі

Переваги

- посадкова платформа висотою 25 см;
- не переривається потік іншого транспорту;
- зберігаються зелені насадження;
- менше витрат на перебудову, оскільки крім острівця, що відокремлює парковку від зупинки, зберігається нинішній габарит проїжджої частини;
- острівець, що відокремлює вуличну парковку від зупинки, збільшує шанси на те, що вона не буде заблокована і тролейбус під'їде до бордюру;
- тролейбус одразу після зупинки продовжує рух без маневру;

Недоліки

- якщо після зупинки хтось порушить правила і припаркується, ГТ буде складно під'їхати до бордюру

Варіант 3. Організація антикишені.

Проект зупинки громадского транспорту у вигляді антикишені.

Переваги

- повний пріоритет ОТ: тролейбус зупиняється біля зупинки рухаючись по прямій;
- повна захищеність зупинки від неправильного паркування: тролейбус/автобус завжди під'їде до бордюру (це дуже важливо для того, щоб МГН спокійно зайшли на низьку підлогу);
- платформа 25 см заввишки;
- збереження зелених насаджень;
- заспокоєння трафіку за рахунок зміни візуальної ширини вулиці;
- тролейбус може заїхати на Троїцьку з правильної смуги без перестроювань (зараз вони часто їдуть з правої смуги, бо часто не можуть перестроїтися в ліву);

Недоліки

- на час зупинки тролейбуса/автобуса блокується рух у цьому напрямку.

Слідкувати за новинами в соціальних мережах